Vrijwilliger gezocht

VOORZITTER GEZOCHT

Na jaren werkzaam te zijn geweest voor de stichting gaat onze voorzitter Gerard Koevoets stoppen. Daarom zijn wij op zoek naar iemand die zijn functie over wil nemen.

Wat houdt de functie in?

Als voorzitter ben je (o.a) belast met:

• Het samen met een vrijwilligster bijhouden van de dagelijkse( debiteuren)administratie.
  • Het onderhouden van contacten met externe organisaties, bijvoorbeeld Assistance Dogs International, bedrijven ten behoeve van de jaarlijkse familiedag.
  • Het toetsen van overeenkomsten/contracten aan de van toepassing zijnde wet- en regelgeving.
  • Het uitschrijven van vergaderingen en het opstellen van de benodigde agenda.
  • Het opmaken van de balans en verlies- en winstrekening.
  • Het reageren op eventuele verzoeken/opmerkingen/vragen welke een antwoord van het bestuur vereisen.

Alvorens je de werkzaamheden geheel zelfstandig gaat uitvoeren word je, gedurende een bepaalde periode, door de huidige voorzitter uitvoerig op de hoogte gebracht van het reilen en zeilen binnen de stichting.

Je reactie zien we graag tegemoet via bestuur@stichtingsaac.nl.